Koulutuspäivän aikana kiinnitetään huomio asiakkaan kohtaamiseen eri tilanteissa sekä palveluhalukkuuteen ja markkinointihenkisyyteen. Lisäksi avataan kuljettajan toiminnan merkitystä niin hänen omalle itsetunnolleen kuin sitä kautta myös yrityksen imagolle. Tavoitteena on myös auttaa näkemään oman kehon voimavarat ja mahdollisuudet vaikuttaa jaksamiseen oikeilla ruokailutottumuksilla, liikunnalla ja levolla. Koulutuksen kesto on 7 tuntia. Koulutuksesta saa merkinnän Traficomin ylläpitämään ammattipätevyysrekisteriin.
HUOM! Tämä koulutus täyttää asetuksen(EU) N:o 181/2011 asettamat vaatimukset.
Koulutuksen sisältö:
- Palvelun merkitys asiakkaalle, yritykselle, itselle
- Ensivaikutelman tekijät
- Asiakaspalvelutilanteet kuljetusalalla
- Myönteisyys ja oma motivaatio
- Työhyvinvointi ja jaksaminen
- Kehon mittarit
- Hyvät ja pahat tottumukset
Tästä koulutuksesta on konkreettista hyötyä niin kuljettajalle kuin yritykselle, tule mukaan ja totea!
Katso koulutuskalenterista seuraavan kurssin ajankohta >>Koulutuskalenteri
Koulutus käy myös kuljettajan ammattipätevyyspäiväksi.